söndag 11 oktober 2009

Söndag!

Uj, vad tiden går fort! Jag hinner ju inte med att uppdatera min blogg längre.
Konferens i Stockholm i tre dagar spräcker hela min planering och när jag sen kommer tillbaka så påminns man om att egentligen borde man inte ha åkt för det var tusen grejor man skulle gjort.. men man måste få ngt som ger energi till kreativiteten också! Därför var resan otroligt välbehövlig och jättekul!

Jag har fått överta Henriks mobiltelefon och det var inte det lättaste kan jag säga - det är svårt att lära sig nya tekniska hjälpmedel tycker jag. Jag tror dock att jag kommer att lyckas trots alla svårigheter när det gäller den där saken.

Skall gå och se bio ikväll Anna Gavaldas bok "Jag älskade honom" hoppas filmen är lika bra som boken. Det är en fransk film och det skall bli kul att se ngt som skiljer sig lite fr det vanliga amerikanska!

My är äntligen friskskriven och nu skall vi boka tid på sjukgymnastik.. hon har börjat rida igen och det ser bra ut.. Rocky och hon är på väg tillbaka till en plats i rampljuset.

Sara var på lgh visning och är nu sur för där var för många (tyckte hon) som kom och kollade på samma lägenhet.. hon ville ju ha den! Nåja sista ordet är inte sagt i den saken ännu!!

Inga kommentarer: