torsdag 17 juni 2010

Möte

Nu börjar alla sommaravslutningar i olika konstellationer på jobbet! En av dem är idag - skall träffa min chef på en parkering här i byn kl halv åtta för samåkning Landskrona. Jag är inte arrangör och det är ganska skönt så jag skall bara vara med och låta mig roas! Solen skiner idag också, man häpnar men visst är det underbart!! Om 1½ vecka är det midsommar och lååång semester (börjar jobba den 9:e augusti igen) för min del! Härligt, härligt..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

11 kommentarer:

Bara Jag sa...

Jag ser fram emot midsommar i år! Förra året var katastrof, jag hade flytt hemmet och bodde hos mamma med barnen medan maken firade hemma hos en annan kvinna...

rackemarie sa...

Sommar och semester är det bästa. Förhoppningsvis mer tid att umgås med familj och vänner utan stress och krav. Sol och ljumma kvällar. En bit mat på grillen och ett glas vin på bordet. That´s it!

Tigris Predikantan sa...

Härlig är sommaren ... men härligare är ledigheten! *ler*

Felicia sa...

Samåka med chefen (Y) hehe ;) Hoppas dagen blir fin och att du kan njuta lite av solen :D själv sitter man ute och njuter :D

sv. Var tvungen att kopiera din kommentar läs den igen och sen...."Det är väldigt behändigt med mobilt bredband men trådlöst internet hemma slår det inte.. Det mobila är lite beroende precis som mobiler av att man inte befinner sig ute i Smålands mörka skogar för då är det bara Telia som har täckning!!" JAG HAR TELA, MUHAHAHA.. nej men haha det funkar typ överallt.. så bra bra :D heheh

PUSS

Anonym sa...

Skönt med en sån lång semester! Hoppas du får finväder också :-)

♥ Carina ♥ sa...

Wow, vilken långsemester. Då finns det gott om tid att ladda baterierna. Härligt!!
Kramen

Ninja sa...

Åååh vad härligt med lååång semester....

Lysande ögonblick! sa...

Vilken härlig och låååååång semester du ska ha. Underbart!

Mia systeryster sa...

Åh vad härligt med en sån lång semester, själv så hoppas jag på att i allafall få 2 sammanhängande veckor=D

Stattinskan sa...

... här missunnas varken trevligheter, lång semester eller fint sommarväder :-) ... för har du fint väder så har ju jag de :-)
Kram

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

ja det brukar vara intensivt innan semestern!