fredag 19 november 2010

Saknad..

Jag saknar min identitet här på webben! "Trumsan bloggar" blev en stor del av mitt liv! Känns som om jag tappat bort en gammal vän! Hmm.

Jag vet inte om jag kanske ändå måste fortsätta denna blogg, vi får allt se. Snart är det jul och all julsaker måste fram - framförallt alla vackra ljus som lyser upp mörkret!

Vacker bild - såhär vill vi gärna ha det just på första advent och julafton - kanske även nyårsafton!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Elle sa...

Ibland känner man sig lite vilse i bloggen. Jag har också funderat ibland på att tex byta namn. Men så flyter det på ett tag till. Följ känslan bara!
Ha en skön fredag!
Kram Elle

♥ Carina ♥ sa...

Det tar kanske en stund innan du känner dig riktigt hemma med den nya :)
Kram