måndag 14 september 2009

En vecka sen sist!

Såg alldeles nyss att det är en hel vecka sedan jag skrev i min blogg.. det skapar inget intresse! Nu får jag nog allt skärpa till mej, fast livet är så stressigt just nu med alla kurser som skall starta och folk som måste flyttas runt fr en kurs till en annan bara för att jag eg inte har tillräckligt många anmälda på deras sk första handsval.
Ja det är trickigt att jobba som administratör på ett studieförbund.
Kom plötsligt på en sak jag helt glömt av - måste kontakta MixMegapol i morgonbitti..
Var ute och kollade min bil hos en pappa till en kompis till Sara.. lite gladare blev jag nog allt för han trodde nog att jag skulle kunna leva med kopplingen ngr år till.. och det vill jag ju gärna för de pengarna har jag eg inte alls som en koppling skulle kosta..

Annars tycker jag att jag lever i ett vakum och en liten plastbubbla - jag kommer liksom ingen vart med mitt liv.. känns som jag står i en jättefläck med tuggummi och inte kan komma ur!!

Inga kommentarer: