torsdag 24 september 2009

Suck..

Nu kan jag snart dra en lättnandes suck, nästa vecka också och sedan är det mest hysteriska över på jobbet för denna gång!!
Det känns bra att det är torsdag i första veckan av alla kursstarter och att det än så länge inte hänt ngn större katastrof - hoppas jag i alla fall!
Än så länge har det funnit böcker till alla..
om två veckor kommer klagomålen - ja om det kommer några - typ att läraren inte är bra, att nivån är fel, att takten är fel och givetvis att de sitter i fel sal.. lampor som låter, fläktar som låter etc etc..

Jag roade mej med lite kul statistik idag på jobbet och insåg att jag hanterar 863 deltagare på över 90 kurser per termin.. gud vad jag är glad att de allra flesta faktiskt inte hör av sig till mej utan nöjer sig med kontakten med sin cirkelledare..

Jisses vad jag saknar alla tävlingar mer My och Rocky.. hoppas snart att hon kommer tillbaka till arenan och axeln är ok för att ridning.. Hon sa själv igår att hon ville tävla, att hon var så störd över att inte kunna tävla för tillfället, precis som hon var störd över att hon inte kunde rida Rocky på det sätt hon vet att hon kan..

Vi får njuta av en fin bild i stället av My och Rocky från i somras..

Inga kommentarer: