fredag 17 juli 2009

Mycket att göra..

Just nu är det så himla fint väder här i Skåne och jag njuter sååå.. det känns som om vi bodde vid Medelhavet!
Grill, uteliv under parasollen, stranden och att inte förglömma FALSTERBO HORSESHOW..
Underbara tävlingar, fantastiska shoppingtillfällen och massor av tillfällen att få glänta på dörren till stjärnorna.. Malin Baryard strosandes bland shoppingtälten med söt liten mage.. Jan Brink motionerandes en häst, Tobias Grönberg som nästan vinner Huntingen igen för a
ndra året och även alla andra duktiga ryttare som kämpat sig till en plats och kvalat in till dessa enormt prestigefyllda tävlingar..

Karolina och Katrin - grattis till fantastiska prestationer likaså till Tobbe såklart!!

Dessa bilder är tagit med min fina sommarpresent som jag fått av min
älskling.. Överst till vänster är det Katrin med Level Seven, nedanför Tobbe med Amaretto och till höger Karro med Lexus!

Imorgon är det final i Gina Tricot dressyren vi hejjar på Sara Henrietta och sedan är det Grand Prix Küren.

Har haft en mkt trevlig och mysig grillkväll med mina tre underbara barn!!


1 kommentar:

Anonym sa...

hej så fint det blev!! puss henrik