torsdag 2 juli 2009

Sverige när det är som bäst!

Visst är Sverige underbart! Helt fantastiskt! När det är som nu - sol och 35 grader varmt! Jag älskar detta vädret, sitta ute på altanet sent på kvällen, dricka ett kallt glas vin, vitt eller rosé, bara njuta av att umgås med mej själv.
Har läst ut min bok, jag måste nog läsa mer av Lundell. Jag gillar honom, hans tankar är väldigt nära mina egna - en av de få böcker jag nog skulle kunna läsa igen framförallt sista stycket, sammanfattningen av livet stora gåta, mmhmm.. tål att funderas på!

Nästa sommarbok är Liza Marklund, en plats i solen! Titeln passar ju mej faktiskt..

By the way, Panda kom tillbaka!
Han är med på översta bilden! visst är min uteplats en liten oas.. jag tycker det i alla fall!
My och Rocky red för Katta idag, det gick skiitbra! De var så duktiga - började öva på en hel massa nya rörelser, sluta, bakdelsvändning, ner till skritt fr galopp (förberedelser till enkla byten)galopp fr skritten! Öppna, förvänd galopp och ryggningar sitter nu - hans galopp har dessutom blivit mkt bättre nu än tidigare.

Inga kommentarer: