fredag 28 augusti 2009

Förvirring..


Jag skrev igår att jag snart skulle åka på spa med jobbets ledningsgrupp och rida islandshäst- nu var det ju inte snart-snart utan om ngr veckor..=))
Jag åker på spa den 10-11/9 och islandshästarna bär det iväg med den 17/9!! 29-30/9 åker jag till Göteborg på ngn EU mässa.. Jag känner att jag har en massa inplanerat med jobbet som jag är rädd att jag inte har koll på..
22-23/9 skall jag på seminarium "Bakom stängda dörrar" i Lund, 29-30/9 åker jag till Göteborg på en EU-mässa och 4-5 nov skall jag till Lidingö på kontakttolkplanering.. dessemellan skall jag hålla en massa grundkurser för nyanställda ledare hos oss på jobbet plus att starta alla kurserna och där skall jag då vara under ca 14 dgr på kvällen och hälsa alla grupper välkomna och visa upp mej!! Ansiktet utåt ni vet..guud - det känns jätte stressigt.. sen skall jag till Stockholm i november och lyssna på en framtids-/trendspanare.. Jag har säkert glömt en hel massa men puust.. känner mig ung som turisterna på bilden - var är jag och vart är jag på väg???

Jaja jag har ju en hel del tid den veckan My inte är hos mej men ändå.. just nu tycker jag den veckan och helgen är lite jobbig, saknar henne väldans när jag är själv.. Mina helger ser ju lite annorlunda ut för tillfället än tidigare av olika anledningar men så är det med livet..
Denna helgen har jag bestämt mig för att inte sitta hemma och deppa utan åka på en tävling - det är nämligen Svenskt Ponnyderby i Dagstorp i både hoppning och dressyr. Jag vet ngr stycken tjejer som skall vara med i den sk lilla rundan i hoppningen så det blir nog kul - och så har jag ju ngn att prata med!! Jag skall också kolla in motståndet i lilla rundan i dressyr - man vet ju aldrig framtiden.. fast jag har nu lärt mig att planering har man ingenting för - det blir ändå aldrig som man tror.. el hoppas på..
Skall iväg med Sara under lördagen sen em/kväll, och träna för Katta .. eller så får Katta rida om det är för jobbigt för semesterfiraren!! Hämtade henne på Sturup i natt, hon och Felipe hade haft det jättebra på Kreta och de var så solbrända!! Jättekul att se dem igen!
Henrik gör sin sista omtenta idag - hoppas det går bra för honom!!

Inga kommentarer: