tisdag 25 augusti 2009

Positivt i det negativa?!

Mys axel är fortfarande i sitt läge och inget har flyttat sig - så nu håller vi tummarna så är allt läkt om ca 3 veckor! Därefter kommer en tid med sjukgymnastik och träning innan hon är återställd men det kommer att bli bra igen och det är huvudsaken. Ibland är hon ledsen, vill att allt skall vara som vanligt och att det aldrig hänt och jag förstår henne verkligen.. men tjejen, det blir som vanligt igen det har läkarna lovat..

Henrik klarade sin tenta och var jätteglad igår! Grattis, oj så kul! Det är du värd som kämpar så..

Sara skickade en mojitoskål till sin mamma med havet som bakgrund! Yes! Gissa om jag är avundsjuk!! Mojitos, havet och solen i Chania = underbart!

Jag har idag "tränat" på att tömköra Rocky under Ellis "supervising".. det var inte lätt kan jag säga.. men mot slutet började en och annan polett trilla ner, kanske kan jag lära mig detta.. ja faktiskt jag tror att det går!

Jobbet är hysteriskt som vanligt vid denna tiden på året - men det är bara att kämpa på att få näsan över vattenytan!!

Inga kommentarer: