fredag 18 februari 2011

Burrr, vad kallt..

Nu är jag i vår vackra huvudstad och jobbar med ett gäng glada tjejer i blandade åldrar för att producera en trendrapport - ett internt arbetsredskap i vår egen organisation. Jag trodde jag inte skulle få uppleva mera snö denna säsong, men ack vad jag bedrog mig..

Denna bild är tagen precis när jag kom upp ur tunnelbanan vid Odenplan.. men jag kommer hem ikväll och då är jag så nöjd över att hemma i Skåne finns det inte någon mer snö.. i dagsläget i alla fall!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Här är det både snö och en fruktansvärd kyla som jag är sååå trött på!! Man vill inte sticka ut näsan utan bara kura i soffan...
Kram

Stattinskan sa...

Nä, vi har ingen snö men en blåst som går rakt igenom en ;-)
Vi får hoppas att solen lyser på oss idag, för när jag gick upp var det minus 7 grader!