söndag 27 februari 2011

Göteborg t/r

Jo fredagen rusade glatt iväg - tog en fika på stan med äldsta dottern och hennes pojkvän. Hittade ett nytt vårligt linne och en fin scarf. Fixade lite till resan på lördagen när vi kom hem och lilla dottern tog hand om sin Rocky tillsammans med en kompis som också skulle följa med oss till Göteborg.
Kastade oss i sängen redan vid 10-snåret för att vara pigga och redo för bussresan kl 06.15!! Vad gör man inte för dessa hästar?
Resan gick bra! Jag och min väninna fick jobbat av en tävling dvs nästan fixat alla domare och upplägget i tdb under tiden vi satt på bussen!

Göteborg bjöd sedan på härlig hoppning och trevligast var väl GP ponny-tävlingen där minsta tjejen vann på häftigaste C-ponnyn!!
Givetvis tog vi lotter och hoppas på att vinna hästen som lottades ut. Uppfödd och utbildad på Bollerup! Hette Fay och var riktigt fin - bara 4 år!


Shoppingen var sådär i år, upplevde inte att det var något superutbud eller så är det vi som inte har så stort behov av nya saker. De saker vi ville köpa hittade vi inte, tyvärr.. så det får bli i vanliga affären.

Funderar starkt på att anmäla mig till funktionär till Falsterbo men problem 1 är boendet. Jag vill inte tälta.. kanske någon som har en liten husvagn åt mig? Får se vad som händer..kanske..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: