onsdag 2 februari 2011

Hektiskt..

Just nu har jag det hett om öronen på jobbet så jag hinner nästan inte blogga alls! Det är kurser som skall starta, kolla med folk som anmält sig om de kan gå andra tider än de anmält sig till, boka lokaler, fördela ledare på olika kurser etc etc
MEN jag har varit hos tandläkaren idag och det var inte kul, dels gjorde det ont och dels kostade det en förmögenhet!! Nu är jag dock fin igen och klarar mig fram till nästa år, tror jag!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja roligare kan man ju lägga pengar på än tandläkaren :)

rackemarie sa...

Ja, det är mycket ibland. Hmmm...prata inte om tandläkare, en sådan där borde-grej som jag alltför ofta väljer bort. Barnen däremot är jag mer noga med:) Hoppas sonen tillfrisknar snabbt. Låter inte alls kul.