tisdag 8 februari 2011

Trött

Idag är jag helt slut! Jag har nog inte riktigt hämtat mig från förkylningen! Jag har intensivt letat efter en ledare som kan undervisa i danska och till sist tror jag att jag hittat rätt?!! Fast det vet man inte förrän efteråt!

My tränade med Rocky ikväll. Det var ett hårt pass för våran "lille" ponnyskrutt.. öppnor, slutor och enkla byten!! Öppna och sluta har han inte så svårt för men enkla byten - usch! När Rocky fått upp marschfarten i galopp så vill han inte plötsligt bryta av till skritt i 3-5 steg! Vem har hittat på dessa tokerier tycks han säga!! De gjorde ett väldigt bra pass och jag tror att båda var trötta men nöjda efteråt!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

rackemarie sa...

Jobbiga men nyttiga övningar kan jag tänka.

♥ Carina ♥ sa...

Hoppas du piggat på dig från förkylningen.
Kram