fredag 20 november 2009

Försov mej, nästan

Idag hade mitt alarm på mobilen blivit borttagit! Tja, dvs det var nog jag själv men denna mobil jag har just nu begriper jag inte riktigt ännu, den lever liksom ett eget liv. Jag har fått den av Henrik, det är hans gamla och det är typ en hybrid till en Ipod och jag är inte van vid att den är så känslig med touchknappar på skärmen liksom.. nåja, ibland ringer den upp Henriks kompisar av sig själv!! Nja det var väl en sanning med modifikation eftersom det givetvis är jag som pillat på fel sätt på mobilen - jag ber om ursäkt till alla som får mystiska samtal men det är ren okunskap!! Hoppas ni förstår mitt problem - jag vill ju vara modern och ha tekniska nya grejor men jag är inte alltid så modern i mitt handhavande..
I alla fall for jag upp vid halv sju men hann i alla fall till jobb till kl 8, men jag fick åka med "skolbussen" och den är alltid "knökafull"

My skall på konfirmationsläger ikväll och kommer hem på söndag så nu är jag Rocky skötare, hoppas han uppför sig denna helg. Skall t o m ge mej till att longera honom - det blir ju en prövning - jag är alltid så rädd att både han och jag skall snurra in oss i longerlinan och bli till ett litet kåldolmspaket - ser framför mig att han sen får panik och vi kommer inte loss.. hjälp!!

Nu börjar jag bli hungrig - Henrik skall komma så vi skall gå och fika..
Jag skall lämna in min kamera på lagning också.. grr

Inga kommentarer: