tisdag 3 november 2009

"Nytt år"

Jaha då har man fyllt år igen.. och blivit ett år klokare kanske. Jag fick jättefina presenter och jag är så nöjd med min dag! Kunde inte önska mej bättre!

Nu är det bara mörkt, mörkt och alla väntar på att ljuset skall komma tillbaka.
Lite kommer det ju tillbaka med julen och advent, alla ljus i fönstren - adventstjärnor och ljusstakar, tomtar och all underbara utomhusbelysning som jag gillar. En dröm är faktiskt att en gång åka till New York och uppleva julen, framförallt julträdet - det där som finns med i alla amerikanska filmer.. och så skall snön falla sådär sakta ner och landa så fint i håret!!

Har ett underbart minne av ett snöigt Stockholm för ngr år sedan då det faktiskt nästan var just så som i New York filmerna!!

Jag längtar faktiskt efter att klä granen, leta fram tomtarna och göra jul!!
Mys..

Inga kommentarer: