torsdag 12 november 2009

Tillfixad!

Nu är frillan tillfixad! Såg för hemsk ut innan men nu är jag såå tjusig!! Numera känner inte mina närmaste igen mej i rödbrunt hår med guldiga slingor!! Kan ta ett kort kanske och lägga in här..

Annars är jag trött, trött - detta eviga mörker kör helt slut på mej och att man aldrig är ledig .. jag vill sova längre på morgnarna än jag gör.. det är ju så svart när jag går upp - sen är det svart när man kommer hem och ändå förväntas man göra en massa då på kvällen.. Gud jag tjatar om detta varje höst och vinter, tänk i så många år, man kanske borde göra ngt åt det i stället - revolution - varde ljus!! Jag längtar utomlands - värmen och ljuset, jag märker att jag varit länge i Sverige nu utan avbrott.. det är alltid lättare om man slipper härifrån ett litet tag.. får bli till sommaren.. hoppas jag i alla fall!



Inga kommentarer: