tisdag 17 november 2009

SUR!! =((

Jag är så SUUR! Blää.. Jag är så glad för en kamera som jag fick i somras och nu har det hänt ngt jobbigt med den! My fixade sin mamma (mej då alltså) både med smink och frisyr igårkväll och så ville vi ta en bild för att lägga in här kanske - en sån där före och efter.. vi stod där i hallen och skulle försöka utröna hur man fick blixten att fungera. Då på något sätt så höll vi i kameran båda två och samtidigt inte så den slog sig lite när den nådde golvet!!
Det mådde den inte alls bra av och nu är den sönder...buhuuu
Nåja jag får lämna in den till någon - har jag en himla tur så kanske vi köpte en extra försäkring just mot sådana här äventyr.. hoppas bara den går att åtgärda.. jag tycker ju så mkt om att fotografera diverse olika vardagsmotiv - ibland blir det bara så himla bra..
nu är det ju bara alldeles för ledsamt..

Ska åka till Stockholm imorgon och träffa ngr glada tjejer i en "omvärldsbevakningsgrupp". Själva resan är ju inte så kul - flyg 07.00 och hemma igen 19.30 men tjejerna är ganska kul! Skall dessutom lyssna på trendsättaren Göran Adlén på Oscarsteatern på em så det blir nog en del till livs - själsligt!

Inga kommentarer: