måndag 31 januari 2011

Vestibularisneuronit

.. eller virus på balansnerven, det har den stackars sonen fått. Han mådde inte alls bra i helgen och så tog vi oss samman och bokade tid på jourläkarcentralen i Lund nu ikväll. Efter diverse tester fick han denna diagnos. Hoppas att han snart blir bättre för det känns som det är väldigt jobbigt för honom och om jag förstått det rätt kan det även bli värre men det hoppas vi verkligen inte!!

Idag har jag varit "hästägare" dvs jag har tagit hand om Rocky. My slutar så sent på måndagar och har väldigt mycket läxa så vi har bestämt att varje måndag är Rocky "min" dvs jag fixar allt, mockning och mat plus går en halvtimma med honom i ridhuset dvs jag är den "levande skrittmaskinen".

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Lysande ögonblick! sa...

Men åh. Stackars. Hoppas det går över snart. En stor kram till er!