onsdag 14 juli 2010

Älsklingar på vift

Nu åker snart mina älskade barn på semester - alla tre på en gång! Undras hur jag skall stå ut i 2 veckor helt utan alla?? Nåja det får gå, för det är ju inte alls så att jag missunnar dem att komma iväg, absolut inte - däremot måste man få vara lite ego och tycka synd om sig själv, tänk hur skall JAG överleva??
Nej, jag hoppas verkligen de får en underbar semester!!

Rocky skall också iväg - han skall på träningsläger under tiden.. ja, jag antar att han är lyckligt ovetandes om detta ännu så länge!! Tror möjligen han hade lagt sig ner och sagt att han inte ville resa... =))

Jag och herrarna Katt skall vara hemma och göra tja, vaddå?? Får se, ev jobbar jag några dagar och tar ut dem sen när mina älsklingar återvänt!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det blir allt lite tomt då...
Fast det kan ju vara skönt med lite egentid också :-)

♥ Carina ♥ sa...

Visst unnar man sina barn att åka iväg, men jag har alltid abstinens efter dom - så är det bara :)
Kram kram