tisdag 6 juli 2010

Nämen, tillbaka igen..

Nu är jag tillbaka i Sverige och solen följde med hem!! Underbart!!
Denna vecka kommer blogguppdateringarna att vara lite si och så eftersom det nu är Falsterbo Horse Show!!
Imorgon skall jag och dottern upp tidigt och först ta hand om Rocky för att sedan bege oss söderöver till Falsterbo - på programmet står ponnyküren och huntingen!!
På kvällen skall sedan dottern iväg och rida en annan häst kallad Grålle.. på torsdag skall jag köra sötaste dottern och hennes kompis till Falsterbo och sedan skall de få sova över i en husvagn en natt tillsammansmed Helena som My tränar för.. Jag vet vad många kan tycka om detta men ibland måste man våga lita på sina barn också - och jag tror att det kommer att gå hur bra som helst - annars finns jag ju hemma tillhands och kan komma och hämta hem dem på natten!!
Några sista njutiga bilder från Grekland bjuder jag er på här...


Inne i gamla stan..

Kattkolonin..

Ingång till gamla stan..

Farväl till havet..

Fantastiskt god Grekisk Sallad..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Härliga bilder ... och visst måste man kunna lita på sina barn, även om det är lite pirrigt i magen ibland!
:)

Birgittas hästsida sa...

Då lånar jag Rocks på torsdag-kväll också :) medan Mysan härjar i Falsterbo :).

Skämt å sido- det blir säkert kul för henne och hästen tar Archie och jag hand om.

Monica sa...

Tass, tass kollar "bara" läget......ser att du haft det skönt i Grekland( vackra bilder) och nu bär det iväg till falsterbo. Härligt, njut och håller tummarna att allt går enligt planerna där! Sorry, kan inget om hästar...*fniss*....Men jag tycker det är ett mycket vackert, stiligt, ståtligt djur! Det ska du veta( svåra att måla)....*fniss*. Kram.

AnnSofie sa...

Du verkar ha haft en härlig semester :)

Jotack, det är mycket bättre med Missi. Svullnaden är helt nere men nu kämpar vi på med muggen som har exploderat fram efter att vi slutade med penicilinen mot Lymfangit.

Bara Jag sa...

Välkommen hem!! Det är full fart från början ser jag - men ni har väl vilat upp er i Grekland för att orka :-)

Anonym sa...

Såg ju väldans fint och trevligt ut det där :-)