lördag 17 juli 2010

Stolt

Vill bara berätta att jag är väldigt stolt över min minsta dotter, av många olika anledningar! Jag tycker hon har otroligt många bra egenskaper och är en fantastisk dotter!! Det är inte lätt att vara 15 år i dagens samhälle kan jag tycka!! Det är riktigt tufft och man måste alltid passa in..
Jag är såklart oerhört stolt över mina andra två barn också  och tycker att de lyckats väl i livet och jag tror att jag är en bra mamma även om jag är en bitch ibland!!

Vi var och tävlade idag i Kågeröd - bilder kommer imorgon - My och Rocky hamnade på prispallen i ena klassen, 4:e placerade!! Jättekul!! I andra klassen blev de 8:a - det var debut i det programmet; Lagtävlansprogrammet för ponnyallsvenskan - snäppet svårare än LA:1. Vi var jättenöjda - första placeringen på en regional tävling!! Grattis Mysan!! Du är bäst!!

Imorgon skall jag ha middag med alla tre barnen, en sväris och en kompis till Henrik.. skall bli jättekul!! Det blir grillning och sen har vi dessutom jouren i stallet, men det löser vi på något sätt!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

rackemarie sa...

Klart att du ska vara stolt. Hälsa och gratulera!

♥ Carina ♥ sa...

Självklart ska du vara stolt! Som mamma blir man så lycklig när ens barn har kloka, sunda tankar och värderingar. Då känner man att man har lyckats, för det är som du säger tufft "där ute"

Vad roligt att tävlingen gick bra :)

Kram och ha en skön söndag!

AnnSofie sa...

Kul att tävlingarna gick bra, grattis, & att ni får resultat efter all träning :)

Anonym sa...

Visst är det så att man blir stoltare över sina barn när de presterar nåt bra än över sig själv!?
När mina ungar gör bra ifrån sig eller bara är fantastiska på andra sätt så sträcker jag på mig som mamma! :-)