fredag 2 juli 2010

Tidsflykt

Tänk vad tiden går fort - 10 år sedan Öresundsbron invigdes och en av mina äldsta vänners äldsta dotter är på väg att bli mamma idag!! Tänk hon är ju bara en liten tjej?! Nej, kanske inte man räknas för det när man är 26 men i mina ögon är hon ju bara 4!!
Återkommer om vad det blev för en bebbe!!

Det värsta är att tiden när man är ledig går också fort.. snart är jag hemma i Sverige igen - men då är det Falsterbo Horse Show att se framemot!! Till skillnad från en av mina bloggkollegor så är jag enbart positivt inställd till detta event!! Det är underbara tävlingar och solen brukar alltid vara på vår sida då!!
Mässan och köptillfällen brukar också vara många och i år måste jag köpa nya ridstövlar till My!
Onsdag med ponnyküren och huntingen är ett absolut måste!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Hörni sa...

Vad mysigt med bebis på gång!:)
Ja, tiden går fort när man har det bra. Ha en fortsatt njutningsfull semester.:)

Ninja sa...

Falsterbo.....vi har funderat på det många gånger men dragit oss för det pga problem med parkeringar, logi osv.....
Har du något tips?

rackemarie sa...

Vi MÅSTE försöka åka nästa år! (Eller så väntar vi med att åka tills Dancer har kvalificerat sig dit *fniss*.)

Stattinskan sa...

Gomorron Frela :-)

Elle sa...

Tänk, är det redan tio år!! Tiden springer verkligen iväg. Får se om jag kommer iväg till Sverige isommar. Jag känner mig rätt seg och orkar ärligt talat inte planera resan. Har familjen lite utspritt omkring Lund. Vem vet, kanske blir det ännu en sommar hemma i Tyskland...

Ha en skön vecka!
Kram Elle

Lysande ögonblick! sa...

ÅÅH LYCKA TILL!!!!