fredag 13 augusti 2010

Återuppstånden..

Äsch, livet blev för tråkigt utan bloggen! Jag får återuppstå igen!! Haha.. livet blev inte riktigt detsamma!!
Imorgon skall vi ha städdag i stallet, då blir vi nog rejält blöta - högtryckstvätten brukar blöta ner det mesta både väggar och människor..

Anledningarna till att jag slutade blogga var många - kände att en del jag ville skriva om inte gick att skriva om av hänsyn till många runt omkring mig.. dessutom tycker jag att detta verktyg - blogspot - är för långsamt, framförallt att ladda upp bilder och det passar inte mitt temperament. Jag har kollat lite andra verktyg men ska villigt erkänna att jag inte pallar lära mig ett nytt, nu när jag äntligen behärskar detta!!
Ond cirkel, hmm..

Välkomna tillbaka alla ni som vill läsa om "Trumsans" öden och äventyr..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var väl för väl att du kom tillbaka!
JIHAAA!!!
Welcome back! :-)

AnnSofie sa...

Jamen välkommen tillbax då :)

Haha jag såg när du kommenterat hur tokigt jag hade skrivit i mitt inlägg. Jag menade ju att ni skulle gissa vilka figurerna va hihi. Nu har jag ändrat i texten så ni ska förstå vad ni läser.
Tror det är trötthetens fel att det blev felskrivning :)

♥ Carina ♥ sa...

Välkommen tillbaka på banan :)
Jag har blogspot och jag har inga problem...kan det vara din dator kanske? :)
Kram och gonatt!

Monica sa...

Välkommen tillbaka.....ja, du ser....det är inte så lätt att låta bli.....*fniss*....
Önskar dig en skön lördag, kram.

Hörni sa...

Kul att du är tillbaka! Ibland blir man trött på att blogga, men jag skulle inte vilja sluta helt.
Blogg.se är också sega på att ladda upp bilder, så byt inte till dem.

Lysande ögonblick! sa...

YEAY! Välkommen tillbaka. :-)

Ninja sa...

Bloggen hann både dö och återuppstå under min semester.....vilken tur!
Blogga ska man göra för att det är kul....det behöver inte vara så pretentiöst....skriver man inte varje dag så vad gör väl det? Eller? Min har allt varit sämre uppdaterad under semestern men nu är jag tillbaka igen :)

Bara Jag sa...

Välkommen tillbaka!! Vad glad jag blir!

Kram!