onsdag 25 augusti 2010

Katalog


Igår fick jag vad alla väntar på i dessa tider - IKEA katalogen! Alltid lika kul att kolla in om det finns nyheter somman kan tänka sig.. Måste säga att jag inte hunnit kolla färdigt i den, men strax.

Både igår och idag har det blåst helt otroligt mycket men trots detta har jag faktiskt sprungit - inte lika långt men ändå och det tycker jag är väldigt bra gjort av mig!! Jag blir dock väldigt trött av detta springandet men hoppas att det så småningom ger resultat - både att jag blir slankare och får bättre kondis!!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja, det är trevligt när "bibeln" kommer :)
Bra kämpat av dig att springa, det är ju lite svårare att få motivation när vädret inte är så bra. Så är det för mig i alla fall...
Ha en fin dag!
Kram

Elle sa...

Vad kul för dig då! (spydigt men med glimten i ögat...*fniss*)
Här väntar jag fortfarande!!!!
Jag tror att tyska posten läser min blogg och bara vill reta mig. De har säkerligen delat ut katalogen till alla grannar redan. Mitt exemplar ligger på postkontoret och dammar ihop!
Säkert!

Kram Elle