söndag 15 augusti 2010

Söndagslugn

Idag var jag och skulle handla frallor halv tio och de var redan slut!! Hur tänker man då som bagare??
Jag blev sur.. gick vidare till min "hovleverantör" Citygross och där fick jag tag i frallor så frukost blev det i alla fall..

Filmen igår var helt underbar - rolig, hysterisk och ändå smått allvarlig in emellanåt. Gå och se den!!

Var med My hos Rocky och han fick ett skrittpass så han blev alldeles svettig och hon också! Det var nog nyttigt för den unge herrn.. avslutade med en skrittrunda runt närmaste omgivningarna! Rocky har fått det så rent och fint i sin box efter storstädningen igår. När han kom inte i gårkväll nosade han misstänksamt på krubban - hm, den luktade nog rent.. han var inte alls säker på att det gick att äta ur den men bestämde sig sen att det gjorde det nog ändå!!

Nu sitter jag här och funderar på om jag skall göra något ytterligare idag eller om jag känner mig nöjd som det är? Skall göra lasagne så småningom, men en promenad? eller en cykeltur? eller tja, vaddå??

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad roligt att filmen var bra. Den ska jag försöka se framöver :)
Kramen

fridan sa...

men vilken bra ramsa :D kul! något hon kommit på själv? :)

åh vad roligt, vad fin blogg du har du med! gillar roserna i bakgrunden!

haha, kul med krubban :D