torsdag 5 augusti 2010

Puts väck!!

Har tagit ett beslut att jag lägger ner den här bloggen för ett tag i alla fall. Kanske återuppstår jag i en annan skepnad men just känner jag inte för att blogga längre, allt har sin tid ..
Ledsen och besviken .. jag har trott så mycket på saker och ting men det hjälper inte för om ingen annan tror så kan inte bara jag stå där ensam i min värld.
Mina tankar just nu är inga som gör någon glad att läsa så därför tackar jag för mig och återkommer om jag rätt som det är känner för det igen.. i en annan tid och del av världen - där "fairytales do come true" och där min dröm om hästar, sol och hav finns!

Jag talar om för er som troget läst min blogg om jag uppstår i ny skepnad. Tack för alla era underbara kommentarer och jag kommer fortsatt att läsa era bloggar och kommentera!!

Lev väl!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

Monica sa...

Förstår Dig, kände själv så för ett tag sedan.Men jag satt & läste vad andra skrev.....och "plopp" var jag själv igång igen. Men visst tar det mycket av ens tid...helt klart....blir som ett beroende...?
Jag önskar dig Lycka till, var rädd om Dig. Hör av dig om du återkommer! kram.

AnnSofie sa...

Jag hoppas att det inte har hänt något & att allt löser sig för dig när det gäller drömmar.

För fortsätta drömma det ska du. Drömmar kan nämligen ta en långt långt framåt & visa en saker som man inte trodde fanns.

Kram till dig

Sara sa...

Fina fina mumma :) Din blogg är ju så rolig :) Du vet att du är världens bästa mamma va?

♥ Carina ♥ sa...

Så tråkigt att du känner dig ledsen och besviken. Jag hoppas snart glädjen kommer åter till dig.
*kramar om*

Bara Jag sa...

Tråkigt att höra.... Samtidigt förstår jag dig - och det är inte sunt att lägga tid på något som känns som ett måste när det inte behöver vara det...

Sv. Jag har minsann mumlat... När jag logiskt lyckats reda ut hur jag tänkt mitt system visade det sig att rengvädret igår gjort att underlaget till växthuset har satt sig och nu måste hela härligheten riktas på nytt!! (och naturligtvis hann jag sätta dit alla glasen på väggarna innan jag upptäcker att glasen på taket inte passar i ramen för att underlaget är ynka 3 cm lägre på ena sidan....)

KRAM!!! Kan du inte vara snäll och skriva till mig när du återuppstår igen?

rackemarie sa...

Men vad tråkigt att bli en bloggkompis fattigare. Hoppas att du vill titta in hos mig ibland i alla fall om andan faller på (trots att jag fn använder bloggen som en avlastning för lite tråkigheter emellanåt, men jag anser att man måste få vara lite gnällig emellanåt. Den som inte vill behöver ju inte läsa. Annars håller jag med dig om att det är drömmarna om hästar och det goda livet som är det bärande. Sluta aldrig drömma! Och hör gärna av dig om du börjar blogga igen (om du vill). Må så gott i skåneland! Kram Marie