måndag 16 augusti 2010

Sömnig

Det är helt ok och ganska kul att jobba men jag tycker att det är svårt att kliva upp på morgnarna.. jag blir så sömnig.. När klockan ringer halv sex tror jag inte att det är sant att natten är slut och det är dax att kliva upp igen.. Min kropp är inte byggd för att lägga sig kl 10 på kvällen och gå upp 5-5.30.. men imorgon får jag lite sovmorgon - vi skall på en personaldag till Upplevelsernas hus i Limhamn!! Undras vad vi skall få uppleva!? Spännande!

När jag kom hem idag gick jag en lång promenad med My och Rocky, körde två tvättar, lagade mat och nu är jag sömning.. trött i hela kroppen! Jag har letat upp Peppelinas gamla träns och remontgrimma - My fick ett tips att testa och rida Rocky på remont och ett smalare bett så vi får väl prova och se om han blir mindre stark men det tror inte jag. Återkommer med en utvärdering.. Vi börjar med att byta en sak i taget så vi vet om något blir bättre. Börjar med remonten..


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Känner verkligen igen mig med sömnigheten. Tuffa dagar efter semestern. Hoppas vi både vänjer oss. :-)

Monica sa...

Förstår....fy att vara så trött. Var rädd om dig!
Kramen.

Bara Jag sa...

Att stiga upp kl 5 borde i sanning vara förbjudet!!

Ulrika sa...

Det är klart att det rycker i ögonlocken när man tvingar sig att stiga upp vid sådan okristlig tid på morgonen...Gäsp!!
Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen!
Jag tror som du att det soliga vädret är en stor "bov" i det hela. Min blogg har också lidit av svårartat solsting större delen av sommaren, och den har inte riktigt hämtat sig än..:D