måndag 27 september 2010

Fel storlek

Jag körde till Hööks idag efter jobbet för jag ville köpa två bett till ikväll - när jag sedan kom hem och vi provade dem så visade det sig såklart att de var för stora - jag svimmar ibland.
Rocky har pytteliten mun för att vara D-ponny, tycker jag. Våran B-ponny Elliott (russ) hade mkt större mun. Ja vad gör man nu då - jo kör tillbaka imorgon och byter, såklart med ett leende!! Hur kunde jag ta så fel på storleken?? Och därefter är det ju dans, orientalisk!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejhej! Sökte efter min gamla ponny Elliott på internet o hitta din blogg. Och såg att det måste vara honom ni har.
Har ni fortfarande kvar honom? i så fall hur mår han? Skulle gärna vilja veta mer om hur han har det.. Fick Elliott när han var 2 år gammal och både jag och min lillasyster har tävlat honom grymt mkt..
Skulle bli väldigt glad om du ville mejla mig och berätta hur han har det. Yxklinten@hotmail.com
Mvh Louise Yxklinten