onsdag 1 september 2010

Jobb i minut och parti

Just nu är mitt jobb väldigt intensivt - jag gillar ju det men man hinner inte tänka mellan varven.
Kunder som ringer, bokar sig på kurser, kurser som skall starta, kallelser till alla deltagarna, avtala med ledarna vilka kurser, salar, tider och dagar som gäller, intervjua nya eventuella ledare etc etc
Ja sådär rullar dagarna på.. och telefonerna ringer hela tiden..

Då tycker jag det är skönt att komma ut till stallet på kvällen och mocka och pyssla.. tystnaden är väldigt skön.. Vi har fått ny stallkompis idag - Rigoletto, han är verkligen fin - maffig dressyrhäst!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Bara Jag sa...

Ser framför mig en bild av en bläckfisk som håller i trådarna för att lösa det som ska lösas!!

Ett stall är verkligen onödigt avslappnande :-)
Kram!

Tigris Predikantan sa...

Ibland önskar jag att telefonen inte fanns ... alls!
:)

♥ Carina ♥ sa...

Det är skönt att ha ett ställe där man kan rensa sina tankar :)
Kram