söndag 5 september 2010

Shopping

Denna helg har gått i shoppingens tecken förrutom då i går morse när jag höll i en kurs för nya ledare på mitt jobb.
Åkte till Malmö, Entréeshoppingcentra och letade present till Henrik och till min stora förvåning hittade jag en klänning, en kavaj, ett par jeans och ngr linnen till mig själv!! Lyckad shopping med andra ord.
Nu är det bara skor som fattas sen är jag ganska nöjd ett tag framöver.

På kvällen firade vi Henriks födelsedag med kräftor "en masse", Johannas västerbottenpaj och Jägermeistersnapps och avslutningsvis - marängsviss!! Hu för jägermeister - men Henrik själv tyckte det var lysande och det var ju hans fest!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh, massa klädfynd. Och en födelsedagskräftskiva. Låter som en fin helg. :-)

♥ Carina ♥ sa...

Men oj vilken trevlig helg! Bara en massa trevliga ingredienser :)
Kram

AnnSofie sa...

Sv: Haha ja det lät ju inte helt lätt att vara i dina skor under en arbetsdag.
Tur jag har valt att jobba med djur känner jag när jag läser om allt ditt :p

Härligt när man hittar till sig själv & faktiskt unnar sig det oxå :)