torsdag 7 oktober 2010

Dåligt samvete och omröstning

Tjaha då är omröstningen av vilken cykel som var snyggast avklarad. Nr 1 vann stort och det är den cykeln sonen har köpt. Den andra var den som han sålde..

Jag har jättedåligt samvete idag!! Igår pratade jag med äldsta dottern och tyckte mig höra att hon skulle jobba som idag fram till kl 15.00. Jag tog då förgivet att hon började tidigt. När jag vaknade i morse släppte jag ut mina herrarna Katt och såg inte till dem när jag gick till bussen. Äh, tänkte jag Sara kommer snart!
Hon började jobba kl 15.00!!!!
Mina fina herrar hade alltså fått vara ute i regnet i SJU timmar!!
När hon kom hem till mig vid två-tiden satt de utanför dörren till uteplatsen och ville IN!!

Stackars missar!! Jag föreslog att hon skulle föna dem torra men det örat vill inte dottern höra på!!

De har fått extra god mat ikväll som plåster på såren!! UJUJUJ!!

Dessutom skall jag genast rusa iväg och köpa samma utrustning till mina herrar som på bilden..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Monica sa...

Såååååå söt kisse med regnrock.....Undrar var du hittar två av dessa till dina kissar....hi,hi,hi.
Betong hunden kostade ca.500 kr...vi köpte även "ansiktet" som vaktar vår Borg( så jag trooor att vi fick den liiite billigare)
Kram.

AnnSofie sa...

Sv. Tack! Ja det verkar vara många som åker på diverse just nu.

Haha va snäll & lägg ut bilder på dina missar i nya outfitar ( om det blir några ) om du nu skulle få för dig att klä dem så ;)