fredag 1 oktober 2010

Fredag igen!

Fick en intressant kommentar av Tigris predikantan att de här "poserna" i magdansens mystiska värld var bara ett sätt att avbilda folk och dess position i samhället, dvs inte helt självklart att man skall kunna genomföra dem .. hhmm det där skall jag nog undersöka vidare.. sånt är oerhört spännande tycker jag!!

Idag är det fredag igen och det är underbaart!! Imorgon ringer inte väckaren.. det är det skönaste med helgen! Även om jag vaknar och väljer att gå upp klockan sju så har jag själv valt att göra det i så fall - det är inte någon annan (jobbet) som bestämt det åt mig!! Den känslan är frihet!! Jag älskar frihet - att leva som djuren.. utan klocka!!

Fick en ros av sonen igår som jag blev jätteglad för!! Bara för att jag var en mysig mamma!! Underbart!
Ibland får jag fina sms av min äldsta dotter också typ - du är bästa mamman i världen!! Sånt värmer!!
Lilla syster yster ger små mysiga kramar ibland och dessa uppskattar jag mycket eftersom det är inte helt självklart i en tonårsvärld!! Jag har tre underbara barn och de är bäst i världen - alltid!! Älskar er alla!!

"Puss"

Vakna - jag vill leka!!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Birgittas hästsida sa...

Underbar kattbild!

Tigris Predikantan sa...

Visst värmer vissa ord extra mycket? Speciellt när de komme från speciella människor!
:)

Bara Jag sa...

Barnens små kärleksbetygelser är ovärderliga!!