fredag 8 oktober 2010

Ingen TV och ett dåligt internet! Hjälp!

Jag har ingen TV?! Mycket märkligt.. Jo, jag har kollat - det är inte bara en som inte funkar utan alla. TV:n här nere som är nyast säger "No signal". Det hör till saken att jag bor i en bostadrättsförening där det ingår kabel-TV och jag tror att leverantören är CanalDigital.. Tror.. jag skall ta reda på det imorgon av ordföranden om det inte kommer igång under kvällen! För då kommer jag att höra av mig till detta företag. Mystiskt är det i alla fall.

Dessutom funkar mitt internet som är Alltele och går via den fasta hemtelefonin också jättedåligt och fungerar bara ibland! Får min fantasi att vandra - TV och internet som inte fungerar - stort terroristhot mot Europa - Aha!! "De" (vilka de??) har hackat internet och tagit över TV sändningarna!!

Jag hoppas jag har fel!! Får undersöka saken imorgon!! Tur man har mobilt bredband via 3 också.. så jag är kontaktbar i alla fall!! Rena rama "War Games" den gamla filmen som var lång före sin tid!!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: