onsdag 6 oktober 2010

Trading..

Sonen har av sin mumma lärt sig att göra affärer - framförallt på nätet (blocket el tradera)..
Nu har han sålt sin tjusiga cykel och köpt en ny utan att lägga en krona emellan. Han sålde sin Canada Goose jacka också och fick en ny Babour oljerock + handskar för totalt 49 kr - dvs mellanskillanden mellan intäkten från Goose jackan och utgiften för nyinköpet!!
Nu vill han ha er hjälp - vilken cykel är den snyggaste??

Den här? Nr 1

.. eller den här? Nr 2..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Utseendemässigt: första!
:)

Monica sa...

Oj, vad lääänge sedan jag var hos dig....sitter här med mitt morgonkaffe & försöker "komma ifatt" alla jag missat kikat in hos. Här blev jag sittande en bra stund, mycket som hänt....läser jag.
Angående cykel skulle jag välja den röda pga av färgen.....*fniss*....
Ha en bra Dag. Kram

Lysande ögonblick! sa...

Nummer 1 helt klart. Det är riktigt snygg!!

Henrik sa...

Det blev nummer 1!! /sonen