lördag 16 oktober 2010

Underbar höstdag

Apropå alla kommentarer på förra inlägget så är det ju bara så att - jo, det är klart att sonen för köra MC för mig men bara om jag sitter bak!! Annars helt förbjudet!! =))

Idag har jag städat hela huset, kändes underbart skönt! Köpt nya blommor till ett fönster, men insåg raskt att även fönstren måste åtgärdad dvs putsas. Det blir en annan dag.

Promenerade sedan ut tills stallet, mockade, fixade maten och tog in alla hästarna i vårt lilla stall. Imorgon har vi stalljour men dottern får ta det mesta själv, jag skall jobba. Fixar morgonmaten och kvällsmaten men sen får hon fixa resten.

Haft eget hemmaspa i badkaret med tända ljus och dofter! Nu har jag då spanat in tv-tablån och den verkar dyster. Igår såg jag en av de bästa filmer jag sett på länge med Denzel Washington och Angelina Jolie.. deckare, otroligt spännande.. men den var på dansk TV2.. ibland är det tur att vi bor så nära.. Jag tror jag tar en promenad till "Hemmakväll" och kollar deras utbud!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Myspys i badet!! Du är allt bra på vardagslyxen mumma!! Puss/ henrik

Ninja sa...

Hej! Nu är jag hemma från italien, det har varit toppen! Jag delar med mig av godbitarna på bloggen framöver. Angående bettet, Pessoa har designat många bett. Det mest kända är det du beskriver, men det är inte det jag menar. Jag ska fota mitt bett och lägga ut bilderna på "Rida Ranka" jag skriver en kommentar här så vet du när du ska titta.

sara sa...

Fina mumma :)

Henrik sa...

nu är du lite seg på att uppdatera mumma!!

Ninja sa...

Halloj! Det är Mariana som flemar på min blogg hon har bettet i munnen.....du ska få bättre bilder av mig men du ser i alla fall hur det ligger i mungipan!