tisdag 5 oktober 2010

Intervju

Idag har jag haft en intervju! Mitt jobb står inför en omorganisation och dessutom har vi fått en ny chef. Hon resp ledningen såg nog detta som en bra möjlighet för att prata med alla anställda och ta reda på vad vi alla egentligen vill arbeta med inför framtiden. Omorganisationen sjösätts efter jul.
Jag tyckte jag hade ett jättebra samtal, där jag faktiskt kunde sammanfatta i princip hela mitt yrkesliv! Lite kul att få den stunden och berätta om vad man är riktigt stolt över!! Vad man åstadkommit!
Låter kanske som att mitt yrkesliv på något sätt skulle vara slut men så ska ni inte tolka det utan tvärtom - detta är början till något nytt!!
Skall bli kul att se hur organisationen kommer att se ut och vem som kommer på vilka positioner!!
Spännande!!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Tänk att det finns folk som du som kan vara så positiva!
:)

♥ Carina ♥ sa...

Låter spännande! Vad arbetar du med?
Kram

Lysande ögonblick! sa...

Men så bra med en intervju på det sättet. Låter jättespännande med förändringarna tycker jag. :-)