onsdag 27 oktober 2010

Gammalt möter nytt

Jag har nu varit på akuten med bilen och precis som jag trodde blev den oerhört dyr historia, strax över tiotusen kr.. tja det är tur det finns kreditkort/avbetalning.. nu är i alla fall min Saab som ny igen, fått nya ventiler och packningar kors och tvärs.. när man har häst är man ju beroende även av andra hästkrafter än bara hästen - annars kommer man ju inte iväg på tävlingar..

Gammalt möter nytt - jag låter bilden från Malmö C tala för sig själv!! Det är så coolt och otroligt häftigt Malmö med sin diversitet i allt inte bara byggnader men det är också så häftigt!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Elle sa...

Ja, det händer mycket i Malmö. Det märker man ju när man, som jag, inte kommer dit så ofta. Jag var helt tagen av det nya området vid Turning Torso. Vilken härlig blandning av olika stilar och fantasifull arkitektur!
Det kan ibland vara trist när man blandar in modernt bland gammalt, men ibland kan det bli väldigt lyckat.

Ha en fin dag!
Kram Elle

♥ Carina ♥ sa...

Surt när bilar krånglar. Och dyrt också...
Kram

Ninja sa...

Det blir ju lite slitsamt för en bil att släpa runt på en häst :)
Skönt att den är fixad nu så träningar och tävlingar inte behöver ställas in.