måndag 25 oktober 2010

Tävlingsfördelningsmöte

Idag har jag varit på tävlingsfördelningsmöte för Flyinge ryttarförenings räkning - hjälp det var rörigt. Jag måste nog sätta mig när och gå igenom allt efter att jag gjort en utskrift på allas ansökningar.
Det gäller ju att inte ha tävling samma helg som ngn annan närliggande förening! Våra ponnytävlingar gick igenom men vi skulle tänka över hästtävlingen i dressyr...

Har bokat tid till min bil - den låter lite, visslande ljud liksom. Det kändes oroväckande när jag bokade tiden för de sa att jag fick lova att komma med den snabbare om ljudet tilltog. Jag fick tid på onsdag och jag behöver inte använda den dessförinnan så den kommer till Bilpartner doktorn då.. Antar det blir en dyr historia.. Huu..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Bara Jag sa...

Det där med att få saker och ting att gå upp i en högre enhet är inte alltid så lätt - speciellt inte när många hänsynstaganden finns att göra.

Krya på bilen..... ;-)

Kram!