torsdag 11 juni 2009

Barbeque

Nyss hemkommen från arbetskompisens fantastiskt goda grillspett, rolig 7-kamp och trevligt sällskap!

Jag gillar ju heminredning /design förrutom alla andra intressen(!!) och jag tycker alltid det är lika kul och inspirerande att komma hem till ngn för första gången. Gå runt och kolla hur de har inrett, små detaljer som man ev kan anpassa och själv göra ngt liknande. Inte exakt, inte kopiera utan förfina kanske - i mina ögon i alla fall. Jag har inget superfint hem (lägger pengar på annat just nu) men ganska trivsamt och lite annorlunda..

Pratade med Sara på vägen hem, hon kommer hem i morgon och sover här! Skall bli mysigt att få rå om henne lite också. My kommer också imorgon. Hon hade hopptränat idag och Tobbe var mkt nöjd även med hoppningen. Han tyckte att Rockys galopp blivit mkt bättre och mer rytmisk. Imorgon är det dressyrträning för Katta - efter det blir det god fredagsmiddag och mys!

Nu har Tippen (min ena katt) krypit upp i sängen bredvid mej och vill nog att vi skall släcka lampan och sova!!
Ja det är nog dax..

Inga kommentarer: