söndag 14 juni 2009

Plantering..

Jag har nu varit duktig och planterat bambu - jumbo bambu (2,5-4 m). Mycket nöjd med höjden vill jag bara påtala!
Blivit ovän med grannarna - ngn kastade ngn vätska som luktade väldigt illa (enl Sara som fick det på sig var det kiss) på vår parasoll när vi satt och åt, ett fönster stängdes direkt efter.
Henrik blev så ilsk att han tillsammans med sina systrar vadade in till grannarna och sa att de fick ta reda på vad som hänt. Tja mina barns temperament är det inget fel på. Jag har blivit lite fegare med åren - bråkar inte gärna med grannarna.

Ritten på islandshästarna hade varit bra - dock kom två slitna figurer hem. Att rida och vara utomhus i 4 tim tog hårt på My och Henrik!

Imorgon skall jag åka till Stockholm med Fakirexpressen - dvs 07.05 - hmmm...

Inga kommentarer: