fredag 12 juni 2009

Fredag kväll

Efter en oerhört regning fredag så är det nu kväll och lite mindre regn!
Rocky skulle ju såklart inte gå in i transporten så vi blev skitvåta.. ujuj..till sist gick han in och vi kunde åka till träningen i Flyinge.
Katta var jättenöjd med både Mysan och Rocky. Nu har de äntligen tagit sig upp för den där uppförsbacken. Nu kan de njuta ett tag och skörda frukten av hårt arbete. Det gick jättebra och Rockys galopp har verkligen utvecklats och blivit jättefin.. Han börjar greppa öppna, sluta och bakdelsvändningar nu också liksom ryttaren!
När vi sen kom hem skulle My till sin kompis och sova där ikväll.

Vid niotiden kom min lilla Klyridutt, hon hade jobbat hela dagen idag. Först på Felipes mammas jobb och sedan här i supermercadon. Hon är jätteduktig och jag beundrar henne - tänk att det är min dotter! Jag är stolt.. Vi åt toast Skagen och en biff med nypotatis stekta i ugnen och med god sallad, grönpepparsås och vitlökssmör..

Henrik skulle äta hos sin pappa idag.

Just nu är jag jättetrött men Sara fixar "highlights" i mitt hår (slingor). Det gillar jag verkligen. Börjar bli gråhårig uj uj.. Skall snart gå och lägga mej, läsa Ridsport och kanske lite i min bok!

Nu sitter jag häroch slötittar på tv-serien V, gud vad den var spännande när man såg den första gången för sådär ca 25 år sedan!

Inga kommentarer: