torsdag 11 juni 2009

Lunch

Har precis ätit lunch. Mycket tråkig sådan pga att vi sedan skall hem och grilla hos en arbetskamrat.
Sommaravslutning - snart börjar semestrarna.. Vet inte riktigt hur min skall se ut. Säkert är dock att det blir Falsterbo horseshow v 29! Det ser jag mycket framemot!
Hoppas på en solig underbar sommar i Sverige för första gången på 15 år.

I mitt tidigare liv när jag var gift åkte vi varje sommar till Alicante i ca 4-5 v.
Första året som frånskild var jag med min stora förälskelse på Kreta, Chania.
Underbart, fantastiskt.. och i fjol var även My med oss på Mallorca och hälsade på kusinen som bor i Palma sedan 2 år tillbaka med sina barn och man. Helt underbar ö för att inte tala om en underbar stad, Palma. Vill gärna återkomma och utforska Mallorca igen..
Tyvärr har jag inte pengar till detta i år..
Det blev ett nytt hästinköp istället detta året. Rocky!

Inga kommentarer: