torsdag 30 december 2010

Nästan sjuk?!

Idag är jag så trött i kroppen att man skulle kunna tro att jag nästan är sjuk!?
Jag hämtade en dotter och hennes kompis från disco igår kl 02.00 i Malmö och sedan skuttade jag ut i solen och snön och gick en lååång promenad i nästan 2 timmar!! Jag tror jag förtog mig. När jag kom hem hade jag ont i huvudet, ont i kroppen som vid influensa och jättekall.. hoppade i ett varmt bad men missade en värmande drink tror jag.. drack massor av vatten i stället - vattenbrist? Ja varför inte efter den superpromenaden!! Det är ju otroligt vackert med snön som glittrar i solen, men jag längtar ändå efter vårsolen - och känna att den värmer - inte mycket men lite, lite grand!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

Elle sa...

Hoppas du kryat till lite!
Tycker att ditt kök i förra inlägget är ok. Man kan ju alltid ändra med detaljer, men ett vitt kök är aldrig fel!
Ha en skön nyårshelg!
Kram Elle

♥ Carina ♥ sa...

Det kanske blev för mycket av det goda. Vila nu så du orkar fira in det nya året :)
Kram och gott slut!

Stina sa...

Din stackare...hoppas du känner dig bättre nu. Jag inbillade mig att jag hade ont i både öra och hals efter min promenad, men sen försvann det när jag blivit uppvärmd. Jag har antagligen mig själv att skylla eftersom jag aldrig har mössa på mig, däremot fäller jag upp kapuschongen vid behov :)
Din gissning stämmer precis... Jag rör mig oftast västerut :) Själv gick jag på gymnasiet i Kristianstad, men har bott 21 år här i denna lilla mysiga staden. Önskar dig ett riktigt gott slut & ett gott nytt!! Kram