tisdag 28 december 2010

Nostalgi.. disco inferno..



Himmel och pannkaka.. fick via en kompis veta att någon har lagt ut bilder tagna på ett disco (som inte finns längre) i Trelleborg 1980 - på den tiden det begav sig så att säga.. hittade två bilder av mig där jag dansar loss.. Vem jag dansar med vet jag inte.. Gud vad hemskt och roligt samtidigt att se sig själv för så där många år sedan. Minns när man själv fick titta i mormors eller min mors album från tiden när de var unga - alla såg så gamla ut och man såg verkligen att det varit en annan tid då. Det gör man på dessa bilder också.. fotografen är någon som heter Per Ludvigsson.. ingen aning vem det är men han har tydligen dokumenterat under många lördagar som det var öppet..

Idag är mina barn ute och blir förhoppningsvis fotograferade så de också om 30 år kan säga oj, är det där verkligen jag??? Ångesten kommer också krypande - 30 år sedan - känns som max 10 år sedan och om man tänker tillbaka - har jag gjort allt jag velat??? Blev mitt liv som jag önskade? Önskade jag kanske inget och lät allt bara hända??


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: