fredag 31 december 2010

Snart slut..

Ett år går fort.. man kanske borde göra någon slags sammanfattning av året som gått men just nu blir det inte.. Jag får se om jag känner för det imorgon.. jag skall läsa igenom mina inlägg (inte alla men några) och se om jag kan hitta något kul... Såg förresten att man kunde skapa en bok av sin blogg, borde kanske göra det?? Någon som testat?
De stora barnen skall åka till Barcelona och fira nyår imorgon! Hoppas de får riktigt roligt och betydligt varmare väder än vi har!!

Ha en underbar nyår alla ni därute i cyberspace!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

Bara Jag sa...

Jag hoppas att det nya året erbjuder dig mer än du förväntar, blir bättre än du trott och ger dig styrka i det du inte kan påverka!

Gott nytt år!!
Kram!