onsdag 9 december 2009

Julavslutning

Nu skall jag snart ha julavslutning och "examination" av mina kära tolkelever som jobbat hårt i ett år med sin kontakttolkutbildning och nu får de sina utbildningsbevis!! Det blir god kycklingsallad som variant till julbord!
Idag kan jag inte hjälpa My i stallet, hon hade varit på misshandel igen, som hon uttrycker det, när hon varit på sjukgymnastiksstretching! Hon säger att hon ligger och skriker för det gör så ont, men killen som är sjukgymnast litar vi på numera (har bytt till ägaren av stället) så hon är ändå nöjd när hon kommer där ifrån.

Imorgon skall jag till Helsingborg på en personaldag angående hälsoprojektet som vi har på jobbet. Vi skall laga mat tillsammans, lyssna på en kille som skall prata om varumärkesstärkande åtgärder och ha trevligt - hoppas jag.
Jag börjar få panik när det gäller julklappar - jag har bara eg köpt till Henrik och tre små till My.. Hu..

Positivt överraskad över att man tagit ett steg tillbaka när det gäller sjukförsäkringsreformen, tjusigt - kan kanske bli ännu bättre, man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: