onsdag 2 december 2009

Mörkt, dystert, depression snart

Nu tycker jag att allt är så besvärligt så nu tycker jag så synd om mig själv och undrar varför jag skall drabbas av alla olyckor i denna värld? Sedan i somras tycker jag inte att det hänt mycket kul alls - bara tråkigheter med människor och djur som då ger efterverkningar på mej - nu vill jag inte detta längre, varför skall just jag drabbas?? Oro och ångest hela tiden aldrig en chans att bara njuta och skörda framgång..
Varför nu detta? Rocky kändes inte fräsch igår enligt My och Katta - det känns bara så besvärligt.
.. jag vill inte ha mer väntan utan möjlighet för My och Rocky att verkligen intensivträna för att komma en bit på väg i karriärstegen, bli ett team och njuta av varandra... min enda önskan just nu och jag har ju så dåligt tålamod.. jag räknade annars ut att hon och Rocky har 4 år på sig att bli "ett", men hur skall jag personligen ha tålamod att vänta 4 år - det skall hända nu, nu, nu..

Vi ska ta det lugnt ngr dagar och se.. annars får jag boka en tid hos veterinären - han skall ju ändå få en spruta snart så då kan han ju även få en genomgång av hela sig.. det är synd om sötknoppen om han har ont..
Nu får det vara slut på tristess.. låt det hända ngt kul nu!!!! Man går här och kämpar och kämpar med allt i livet och ändå får man ingen utdelning?? Det är nog många som tycker så men jag kan verkligen tycka synd om mej själv vissa dagar..

Inga kommentarer: