måndag 7 december 2009

Julfester

Nu har de stora julfesternas tid inträtt och jag har nästan inte fattat att julen är här snart.. =0
Förra veckan var det julfest för dansen och våra ledare, idag för våra seniorledare, på onsdag avslutning för tolkeleverna, på fredag träff med Flyinges dressyrlag i ponnyallsvenskan, på lördag julfest/uppvisning i stallet - jag vet inte när jag skall handla julklappar än mindre om jag eventuellt skulle ge mej till att baka lussebullar?
Jag vet dessutom inte VAD jag skall handla till många av mina familjemedlemmar.. hjälp jag har sådan hittepåtorka!!!

Har bokat tid till Rocky i Svedala så vi får utrett om han har ont någonstans eller inte, skall dit på fredag.. han skall ändå få sin årliga vaccinations så kan man ju likabra passa på..

Såg att Järvsöfaks tagit sin 200 seger, vilken fantastisk häst!! Han är så fin.. måste verkligen vara en personlighet. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article6245492.ab
Han skulle tydligen inte tävla mer, sista tävlingen skulle vara på Romme travet den 28/12. Det hade varit en upplevelse att få se honom men han kanske blir som Briar som får då och då komma ut och bara visa upp sig så man kanske får en glimt av honom ngn gång!

Inga kommentarer: