fredag 14 januari 2011

Äntligen fredag!

Jag njuter - vetskapen om att jag inte måste kliva upp imorgon är ganska underbar.. På söndag däremot har vi jouren och skall ge hästarna mat kl 07.00 men det gör inget för när hästarna sedan väl är utsläppta - någongång vid niotiden - så kan man snabbt slinka ner i sin härliga säng igen!!


Ikväll blir det en ny spännande Let's dance med min fd filosofilärare Björn Ranelid...
Måste såklart heja på ryttaren Helena Lundbäck men hon såg lite stel ut sist.. ajaj.. vi får allt se hur det går!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Aramis - En dressyrblogg sa...

Hi hi - jag lovar att inte ge hästarna lunch vid halvåtta imorgonbitti :o) Haha! Förresten - var kommer ordet Trumsan från? Ses måndag - då kommer jag och hela gänget tillbaka! Ni har väl saknat oss :o)

Ninja sa...

Ranelid som filosofilärare??? Pjaaaa....det kan jag tänka mig :)