onsdag 12 januari 2011

Reklam och klänning

Jag måste säga att ATG har världens bästa reklamsnuttar.. den byrån som vunnit det avtalet har verkligen lyckats - de är fantastiska.. den nya reklamfilmen anspelar på alla känslor som finns i samband med ett så elegant djur som hästen!! Härligt!

Idag har jag varit i Eslöv, städernas stad och träffat lite kul kollegor och pratat framtid - vi står ju inför en omorganisation och det är ju viktigt att finna sina roller. Vi är tre stycken som skall jobba i ett team och det gäller ju att dra upp riktlinjerna för hur arbetet i detta team skall se ut och vi har ganska fria händer, vilket passar mig perfekt! Ser framemot hur detta kommer att utveckla sig!

Någon av mina läsare bad mig lägga ut en bild på min nyinköpta klänning och varsågod - dock inte med mig inuti men det kommer kanske?!!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Stina sa...

Verkligen vrålsnygg klänning!! En sån vill jag också ha...men jag fixar nog inte axelbanden, de brukar bara kasa ner på mig :( Jag har inte sett ATG:s reklam, jag byter alltid kanal när reklamen sätter igång...

Lysande ögonblick! sa...

Oh my. Supersnygg klänning. helt i min smak. :-)